سوالات متداول

سوالات متداول

آیا محصولات ارایه شده در نقره ماندگار دارای گارانتی می باشد؟ در صورت جواب مثبت لطفا گارانتی را شرح دهید؟

  • همه محصولات ارایه شده در نقره ماندگار (با فاکتور رسمی و مهر نقره ماندگار) شامل گارانتی می باشند،ولی گارانتی نقره ماندگار نسبت به هر محصول متفاوت می باشد، جهت اطلاع از گارانتی محصول مورد نظر در زمان انتخاب محصول میتوانید از طریق لینک راهنمایی مشتری  از همکاران پشتیبان اطلاعات بیشتر را کسب نمایید.

آیا همه محصولات ارایه شده در نقره ماندگار تولید خود مجموعه می باشد؟

  • گالری نقره ماندگار کلکسیونی از بهترین تولیدات کارگاه های نقره ایران را در یک مجموعه به مشتریان خود ارایه میدهد، محصولات از زمان سفارش تا قرار گرفتن مصنوعات نقره در ویترین های مجموعه  تحت نظر مدیر فنی و ناظز کیفیت می باشد و مواردی  مانند: عیار،زیبایی قلم،کیفیت زیر ساخت مورد توجه قرار میگیرد و برای ایجاد تنوع بیشتر فقط بخشی از محصولات ارایه شده توسط خود مجموعه تولید میگردد.

روش های اعلام و پیگیری شکایات از نقره ماندگار را بفرمایید؟

اصلی ترین ارزش و هدف نقره ماندگار رعایت کامل حقوق مصرف کننده می باشد، پرسنل نقره ماندگار این اصل را سرلوحه کار خود قراردادن ولی ایجاد زمینه ای امن و مطمئن برای اعلام شکایات و نظرات مشتریان بالقوه و بالفعل در هر کسب و کار یه ضرورت انکار ناپذیر هست و نقره ماندگار از این موضوع مستثنا نیست.

راه های ارتباطی با مدیر مجموعه به شرح زیر می باشد:

تلفن همراه مستقیم: 09144573700

تلفن ثابت مستقیم: 04533338377

.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.